Dominika Hofman RMP Master

Dominika Hofman

RMP Project Manager w RMP Polska
Menadżer, Międzynarodowy Trener, Konsultant Biznesowy

Wykształcenie
  • Akademia Trenera, WSG
  • Train the Trainer, Pasja GDT
  • Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, WSG
  • Pedagogika z elementami psychologii, UKW
14 lat doświadczenia w obszarach
  • Zarządzanie, motywowanie i rekrutacja zespołu
  • Sprzedaż oraz dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientami i budowanie bazy klientów
  • Wdrażanie zindywidualizowanych programów rozwojowych
  • Analizowanie KPI’s w celu zwiększania efektywności szkoleń
14 lat doświadczenia w branżach
  • Beauty
  • Fashion
  • Doświadczenie realizacji projektów rozwojowych dla branży energetycznej, konsultingowej oraz FMCG
Referencje
  • Training Manager, CHANEL Sp. z o.o. (2017 – obecnie) 
    • Tworzenie i realizacja strategii szkoleniowej dla rynku lokalnego
    • Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i wdrażanie odpowiednich programów rozwojowych
    • Zapewnienie stałego coachingu zespołu i dbałość wdrażania najwyższych standardów obsługi klienta
  • Training & Development Specialist, DH Consulting (2015 – obecnie)
    • Tworzenie i realizacja zindywidualizowanych projektów szkoleniowych w Centralnej Europie
    • Współpraca z liderami biznesu w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych
    • Dostarczanie rozwiązań edukacyjnych blended learningowych dopasowanych do potrzeb biznesowych firmy
  • Menadżer Działu Sprzedaży, Peek & Cloppenburg (2013 – 2015)
    • Stała analiza raportów sprzedaży i aktywny udział w zwiększaniu wskaźników sprzedażowych
    • Zarządzanie i szkolenie podległego zespołu, motywowanie, rekrutacja
    • Prowadzenie programów onboardingowych, szkoleń sprzedażowych, coachingów on-the-job
  • Kierownik Sklepu, Stradivarius Polska (2011 – 2013)
    • Odpowiedzialność za realizację targetów i osiąganie celów sprzedażowych
    • Projektowanie i wdrażanie strategicznego planu sprzedaży
    • Zarządzanie, rekrutacja, wyznaczanie celów oraz monitorowanie wydajności zespołu sprzedażowego
  • Starszy Konsultant, Douglas Polska, (2009 – 2011)
  • Konsultant, Specjalista, Sephora Polska, (2007 – 2009)