RMP dla biznesu - Warsztat dla zespołu

Jak stworzyć efektywny, dobrze komunikujący się, zaangażowany zespół pomimo różnic osobowościowych? Jak zarządzać tą różnorodnością? To jedno z największych wyzwań współczesnych menedżerów. Profilowanie motywacyjne RMP pozwala stworzyć mapę potrzeb poszczególnych członków zespołu, pokazując, co ich łączy, a co dzieli. Dla menedżera taka wiedza fundament budowania komunikacji opartej na potrzebach wspólnych. RMP pomaga dostrzec tę różnorodność, opisać ją, zrozumieć korzyści, jakie z niej wynikają dla menedżera, całego zespołu i wykorzystać je w praktyce.

Dla kogo?

Menedżerze, jeżeli:

  • Twój zespół jest nieefektywny
  • Panuje w nim zła atmosfera
  • Brakuje tolerancji dla odmienności innych pracowników
  • Pracownicy nie współpracują ze sobą

to zapraszamy Cię na warsztat, na którym podniesiemy jakość współpracy w Twoim zespole dzięki najbardziej wiarygodnemu i skutecznemu narzędziu do zarządzania pracownikami. Dzięki temu Twój zespół wkrótce stanie się czymś więcej niż grupą pracowników, a Ty uzyskasz ten efekt bez poświęcania im mnóstwa dodatkowego czasu i uwagi. Zarządzanie takim zespołem to dla menedżera duża przyjemność.

Co zyskujesz?

  • Przydzielanie i delegowanie zadań stanie się proste.
  • Spadnie liczba konfliktów w Twoim zespole.
  • Członkowie zespołu zaczną się lepiej rozumieć i dogadywać.
  • Łatwiej osiągniesz synergię pomiędzy pracownikami.
  • Pracownicy zaczną działać z większą motywacją i zaangażowanie, co przełoży się na wyniki.
  • Odkryjesz potencjał i talenty poszczególnych pracowników.
  • Gdy obejmiesz nowy zespół, poznasz dogłębnie potrzeby, wartości, mocne strony każdego z członków zespołu, zanim ich poznasz.
relacje interpersonalne

Jak przebiega warsztat

  • Profilowanie motywacyjne każdego uczestnika warsztatów

Każdy uczestnik wykonuje profilowanie RMP, a podczas indywidualnej sesji feedbackowej omawiany jest z nim jego profil RMP.

  • Warsztaty

2 moduły, każdy o innym punkcie ciężkości, prowadzone są online lub stacjonarnie, w zależności od potrzeb Klienta.

Treść warsztatów

Moduł 1: Ja i moja motywacja

  • Potrzeby – klucz do zrozumienia zachowań swoich i innych
  • Skuteczna komunikacja i dlaczego otaczają mnie idioci?
  • Automotywacja i samorozwój: jak zarządzać w zgodzie ze sobą

Moduł 2: My jako zespół

  • Czym jest Zarządzanie przez Indywidualizację?
  • Co nas łączy, co nas dzieli? Analiza zespołowego profilu
  • Wypracowanie „Instrukcji obsługi zespołu”
  • Wypracowanie indywidualnego sposobu komunikacji w zespole
  • Konflikty i tolerancja