Mariusz Dobrzycki
RMP Pro® Business Master w RMP Polska
Trener biznesu, Konsultant, Coach, Mentor
- Reiss Profile Master (certyfikat)
- Coach Strategic Leadership Development Assessment Product Line
- CoachWise Essentials Program (certyfikat)
- Roczna Szkoła Inteligencji Emocjonalnej (Certyfikat)
- Wolverhampton University (Wielka Brytania), Construction Management – stypendium
- Politechnika Wrocławska, mgr inż. Budownictwa
- 17 lat we wspieraniu managerów w rozwoju przywództwa (kadra zarządzająca średniego i wysokiego szczebla)
- 17 lat w budowaniu skutecznych zespołów pracowniczych
- 7 lat w zarządzaniu różnymi zespołami
- 7 lat w zarządzaniu sprzedażą
- 17 lat w prowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, pracy na mocnych stronach, wykorzystaniu narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości i kompetencji przywódczych
- 17 lat – branża produkcyjna – rozwój personelu
- 12 lat – branża samochodowa – sprzedaż i obsługa Klienta
- 12 lat – branża finansowa – sprzedaż i obsługa Klienta
- 7 lat – branża budowlana – zarządzanie sprzedażą
Internal Coach i Trener w Mando Corporation Poland (2017 – dziś)
Rozwój kompetencji przywódczych kadry menedżerskiej oraz rozwój kompetencji społecznych pozostałych pracowników – budowanie efektywnych zespołów
Coroczne warsztaty w Korei z serii Global Leadership Course dla Top Managementu spółek Mando z Korei, Chin, Indii, USA, Brazylii, Meksyku, Niemiec i Polski
Trener Biznesu, Coach, Konsultant i Mentor w PARDES (2003 – dziś)
Programy rozwojowe oraz szkolenia w zakresie przywództwa, Performance Management, rozwoju osobistego, budowania i zarządzania zespołami, komunikacji i asertywności, efektywności własnej, współpracy i rozwiązywania konfliktów, budowania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta
Pozyskiwanie, zarządzanie, planowanie i współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie i obsługa klientów nowych
Prowadzenie badań kompetencji przywódczych według metodologii LEA360
Realizacja sesji AC/DC
Executive, Business i Life Coaching
Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych i ponad 1000 godzin coachingu dla ponad 100 przedsiębiorstw
DABLEX, Dyrektor ds. Handlowych w Centrali w Gdańsku (1996-2002)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży, zarządzanie dystrybucją na terytorium Polski poprzez oddziały krajowe, sieć dealerską i oddział w Kaliningradzie. Wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz promocja nowej własnej marki
Negocjacje warunków zakupu towarów handlowych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, głównie: Szwecja, Holandia, Niemcy, USA
Rekrutacja i wdrażanie pracowników na stanowiska handlowe, prowadzenie działań rozwojowych z pracownikami
URZĘDOWSKI Stolarstwo, Dyrektor ds. Handlowych (1999-2001)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży
Stworzenie standardów współpracy z odbiorcami hurtowymi, zwieńczone wynegocjowanie i podpisaniem umów dealerskich z ok. 300 przedsiębiorstwami