Eligiusz Kobyłkiewicz RMP Master

Eligiusz Kobyłkiewicz

RMP Pro® Business Master w RMP Polska
Trener, Konsultant, Coach, Interim Manager

Wykształcenie
  • Reiss Profile Master (certyfikat)
  • Społeczna Psychologia Kliniczna (studia magisterskie)
  • Ekonomia (studia licencjackie)
  • Scholarship Democracy & Economy (Danmark)
  • Professional Customer Service, Professional Sales Technique, Tiime Management, Trade Negotiations, Communication in Sale, Professional Business Presentations (Kalkstein)
20 lat doświadczenia w obszarach:
  • w koncepcji i wdrażaniu działań rozwojowych dla kadry średniego i wysokiego szczebla
  • w koncepcji, realizowaniu i koordynowaniu działań operacyjnych przedsiębiorstwa w działach marketingu, sprzedaży, after sales
  • w zarządzaniu różnorodnymi zespołami
  • w przeprowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, pracy na mocnych stronach, wykorzystaniu narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości
20 lat doświadczenia w branżach:
  • Motoryzacja
  • Farmacja
  • Bankowość
  • Nieruchomości
  • Medycyna
Referencje

Dyrektor Zarządzający/Konsultant/Trener/Coach, Dicoria Grupa Doradcza (2002 – 2015)

Konsulting biznesowy, programy rozwojowe oraz szkolenia w zakresie rozwoju środowiska pracy, zmian organizacyjnych, zarządzania sprzedażą, marketingu, jakości obsługi Klienta oraz rozwoju personelu dla pracowników i kadry zarządzającej.

Pozyskiwanie, zarządzanie, planowania i współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie i obsługa klientów nowych.

Doradztwo personalne, współpraca przy tworzeniu i wprowadzaniu standardów i procedur. Opracowanie i wdrożenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie AC oraz DC.

Dyrektor Zarządzający, Krotoski-Cichy Sp. z o.o. (2015 – 2017)

Zarządzanie strategiczne i operacyjne stacjami dealerskimi marek VW oraz Audi.

Rekrutacja, przeprowadzanie Assessment Center, wdrażanie pracowników na stanowiska managerskie. Prowadzenie rozmów i działań rozwojowych z pracownikami.

Tworzenie biznes planów rocznych oraz planowanie działań miesięcznych w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z kierownikami (minimalizacja kosztów oraz maksymalizacja zysku). Zarządzanie zespołem 180 osób.

Dyrektor ds. Usług Serwisowych, AkzoNobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o. (2017 – 2019)

Opracowywanie i wdrażanie usług informatycznych dla klientów, nadzór nad platformą szkoleniową oraz prowadzenie szkoleń i działań rozwojowych.

Świadczenie usług analitycznych dla klientów; obsługa dla 8 krajów w CE + Polska; pozyskiwanie klienta; prowadzenie i przygotowanie konferencji corocznych dla klientów; dbanie o rozwój podległego zespołu konsultantów biznesowych; wyznaczanie celów do realizacji dla zespołu oraz prowadzenie PDD; dbanie o budżet i jego realizacja, aktywna sprzedaż produktów i usług do klientów.