Eligiusz Kobyłkiewicz
RMP Pro® Business Master w RMP Polska
Trener, Konsultant, Coach, Interim Manager
- Reiss Profile Master (certyfikat)
- Społeczna Psychologia Kliniczna (studia magisterskie)
- Ekonomia (studia licencjackie)
- Scholarship Democracy & Economy (Danmark)
- Professional Customer Service, Professional Sales Technique, Tiime Management, Trade Negotiations, Communication in Sale, Professional Business Presentations (Kalkstein)
- w koncepcji i wdrażaniu działań rozwojowych dla kadry średniego i wysokiego szczebla
- w koncepcji, realizowaniu i koordynowaniu działań operacyjnych przedsiębiorstwa w działach marketingu, sprzedaży, after sales
- w zarządzaniu różnorodnymi zespołami
- w przeprowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, pracy na mocnych stronach, wykorzystaniu narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości
- Motoryzacja
- Farmacja
- Bankowość
- Nieruchomości
- Medycyna
Dyrektor Zarządzający/Konsultant/Trener/Coach, Dicoria Grupa Doradcza (2002 – 2015)
Konsulting biznesowy, programy rozwojowe oraz szkolenia w zakresie rozwoju środowiska pracy, zmian organizacyjnych, zarządzania sprzedażą, marketingu, jakości obsługi Klienta oraz rozwoju personelu dla pracowników i kadry zarządzającej.
Pozyskiwanie, zarządzanie, planowania i współpraca z kluczowymi klientami, pozyskiwanie i obsługa klientów nowych.
Doradztwo personalne, współpraca przy tworzeniu i wprowadzaniu standardów i procedur. Opracowanie i wdrożenie procesów rekrutacyjnych oraz prowadzenie AC oraz DC.
Dyrektor Zarządzający, Krotoski-Cichy Sp. z o.o. (2015 – 2017)
Zarządzanie strategiczne i operacyjne stacjami dealerskimi marek VW oraz Audi.
Rekrutacja, przeprowadzanie Assessment Center, wdrażanie pracowników na stanowiska managerskie. Prowadzenie rozmów i działań rozwojowych z pracownikami.
Tworzenie biznes planów rocznych oraz planowanie działań miesięcznych w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z kierownikami (minimalizacja kosztów oraz maksymalizacja zysku). Zarządzanie zespołem 180 osób.
Dyrektor ds. Usług Serwisowych, AkzoNobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o. (2017 – 2019)
Opracowywanie i wdrażanie usług informatycznych dla klientów, nadzór nad platformą szkoleniową oraz prowadzenie szkoleń i działań rozwojowych.
Świadczenie usług analitycznych dla klientów; obsługa dla 8 krajów w CE + Polska; pozyskiwanie klienta; prowadzenie i przygotowanie konferencji corocznych dla klientów; dbanie o rozwój podległego zespołu konsultantów biznesowych; wyznaczanie celów do realizacji dla zespołu oraz prowadzenie PDD; dbanie o budżet i jego realizacja, aktywna sprzedaż produktów i usług do klientów.