Joanna Religa RMP Master

Joanna Religa

RMP Project Manager w RMP Polska
Konsultant, Coach EMCC, Specjalista ds. Marketingu

Wykształcenie
  • RMP Master, RSMP Master (certyfikat)
  • Certyfikowany coach EMCC (ponad 600 h)
  • Dwa kierunki studiów: marketing i zarządzanie, stosunki międzynarodowe UJ
  • Dwa kierunki studiów podyplomowych: public relations SGH, coaching Collegium Civitas
15 lat doświadczenia w obszarach
  • w pracy na nad rozwojem ludzi, rozwoju mocnych stron, motywacji wewnętrznej (specjaliści, kadra managerska, TOP management)
  • w koncepcji, realizowaniu i koordynowaniu działań marketingowych, doradztwie marketingowym
Doświadczenie w branżach
  • 15 lat handel detaliczny, różne branże usługowe
  • 6 lat motoryzacja, bankowość, FMCG, sprzedaż online, rozwój osobisty
Referencje

Coach / Konsultant, RMP Polska Instytut Durkalskiego Sp. z o.o (2015 – obecnie)

Indywidualna praca z Klientami korporacyjnymi i indywidualnymi: kompleksowe omawianie profili RMP, cykliczne sesje coachingowe, tworzenie indywidualnych programów rozwojowych dla Klientów, sesje menadżerskie.

Nadzorowanie jakości pracy RMP-Masterów: prowadzenie cyklicznych superwizji oraz praca rozwojowa z RMP-Masterami w celu udoskonalania ich wiedzy i umiejętności w zakresie omawiania profili Klientów.

Współprowadzenie działu marketingu: budowanie strategii marketingowej, definicja i docieranie do grup docelowych, opieka nad social media, praca na KPI.

Manager ds. Marketingu, Lansinoh Poland (2019 – 2021)

Przygotowanie koncepcji marketingowej marki Lansinoh oraz jej wdrożenie.

Budowanie działu marketingu od podstaw (rekrutacja, zatrudnienie, wdrożenie nowych pracowników oraz zarządzanie nimi (wyznaczanie celów strategicznych, motywowanie pracowników, analiza wyników.)

Manager ds. Komunikacji Zewnętrznej, IKEA Retail Poland (2005 – 2015)

Tworzenie i wdrażanie centralnej strategii reklamowej i PR produktowego dla sklepów IKEA w Polsce, odpowiedzialność za kilkuset milionowy budżet.

Zarządzanie zespołem marketingowym: wyznaczanie celów, rozliczanie z realizacji, delegowanie zadań, motywowanie, wprowadzenie działań motywacyjnych (zarówno bezpośrednio, jak i matrixowo w sklepach IKEA).

Zarządzanie dostawcami usług marketingowych.

Account Director, Saatchi & Saatchi (2001 – 2005)

Zarządzanie zespołem prowadzącym kampanie reklamowe dla Procter & Gamble