Łukasz Szymula
RMP Pro® Business Master w RMP Polska
Trener, Konsultant, Coach, Mentor, Członek rad nadzorczych, Doświadczony menadżer
Wykształcenie
- RMP PRO Business Master (certyfikat)
- ICF Coach, PWC Academy (certyfikat)
- Trener Biznesu, Grupa Trop (certyfikat)
- Mentor i Opiekun Merytoryczny w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu
- ICAN Institute (Strategic Leadership Academy)
- Harvard Business Review (Elite Leadership Program)
- Finanse, SGH w Warszawie (studia doktoranckie)
- Ekonomia, UE w Krakowie (studia magisterskie)
25 lat doświadczenia w obszarach
- w zarządzaniu firmami z obszaru digital, ecommerce, marketingu i sprzedaży
- pracy w radach nadzorczych spółek
- w tworzeniu startupów z obszaru ecommerce
- w budowaniu strategii marek i zarządzania markami na rynkach międzynarodowych
- w zarządzaniu różnorodnymi zespołami
- w przeprowadzeniu szkoleń, coachingu, Trainingu on the Job, mentoringu, pracy na mocnych stronach
- wykorzystaniu narzędzi diagnostycznych do analizy osobowości
25 lat doświadczenia w branżach
- IT, FMCG, eCommerce, Konsulting, Szkolenia i warsztaty rozwojowe dla kadry menadżerskiej.
- Doświadczenie szkoleniowe m.in. w branżach: IT, eCommerce, FMCG, Farmacja, Finanse, Business Service, Konsulting, Sales & Marketing.
Referencje
- Country Manager CEE, APAC i Poland, Tradedoubler (od 2008 roku)
- Samodzielne zarządzanie wszystkimi aspektami funkcjonowania spółki, zarządzanie zespołem w środowisku międzynarodowym, pełna odpowiedzialność za tworzenie i realizację budżetów kosztowych i przychodowych, odpowiedzialność za realizację celów EBITDA, członek rozszerzonego zarządu spółki (spółka notowana na Sztokholmskiej GPW)
- Zarządzanie strategiczne, współtworzenie strategii rozwoju firmy, rozwój biznesu na nowych rynkach
- Rozwój zespołów, występowanie w roli wewnętrznego trenera biznesu, mentora i coacha.
- Liczne nagrody: Dream Employer 2021, Family&Human Humanites Wellbeing Award 2020, Performance Marketing Diamonds CEE 2021
- Creative Intelligence (od 2010)
- Realizacja szkoleń, warsztatów, procesów rozwojowych, sesji coachingowych i mentoringowych, konsulting menadżerski. Wsparcie w budowaniu zaangażowanych zespołów
- Ponad 4 tys uczestników wystąpień konferencyjnych, +500 godzin warsztatów rozwojowych dla kadr menadżerskich i zespołów, +500 godzin business coachingu, mentoringu i indywidualnych sesji
- Managing Director, Sales and Marketing Manager, Webservice (2001-2008)
- Pozyskiwanie kluczowych klientów korporacyjnych, zarządzanie działem sprzedaży, marketingu i PR
- Świadczenie usług konsultingowych dla klientów korporacyjnych, współtworzenie strategii działań marketingu i sprzedaży online, doradzanie w zakresie wdrażania platform informatycznych i e-commerce
- Zarządzanie relacjami inwestorskim, pozyskiwanie inwestorów strategicznych
- Senior Brand Manager, Bahlsen, Colgate-Palmolive, JTI (1995-2001)
- Zarządzanie marką i produktem w obszarze działań marketingowych i promocyjnych, wprowadzanie na rynek nowych produktów, prowadzenie badań konsumenckich