Małgorzata Burkat

Małgorzata Burkat

Business Channel Manager w RMP Polska
Trener, Konsultant, Coach w branży motoryzacyjnej

Wykształcenie
  • 2006 – 2007 Uniwersytet Jagielloński, studia podyplomowe. Zarządzanie i Audyt.
  • 2003 – 2005 Uniwersytet Jagielloński, studia magisterskie. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • 1994 – 1997 Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie, licencjat. Zarządzanie i Marketing
23 lata doświadczenia w obszarach
  • Zarządzanie zespołem
  • Obsługa Klienta (Sprzedaż i Serwis)
  • Programy rozwojowe, rozwój osobisty
  • Synergia międzydziałowa
  • Wdrożenia CRM
Doświadczenie w branżach
  • 23 lata w branży motoryzacyjnej
  • 6 lat w branży szkoleniowo-konsultingowej
Referencje
  • Trener, Działalność szkoleniowo-konsultingowa (2015 – obecnie)
    • Procesy biznesowe w salonie samochodowym (Sprzedaż i Serwis), kompleksowe podejście
    • Zarządzanie przez indywidualizację, programy rozwojowe
    • Coaching ukierunkowany na realizację wskaźników KPI
    • Certyfikacja pracowników
    • Szkolenia onsite oraz online, treningi „on the Job”
    • Współpraca z Markami: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Jaguar, Land Rover, Yamaha
  • Dyrektor Handlowy, BEŁTOWSKI SP. Z O.O SP.K. (2008 – 2015)
    • Zarządzanie działem sprzedaży samochodów, realizacja działań synergicznych między działami firmy
    • Planowanie i realizacja działań strategicznych i operacyjnych
    • Rekrutacja i rozwój personelu
    • Wdrażanie programów rozwojowych i jakościowych (Retail Sales Excellence, CRM, ISO, Tajemniczy Klient)
  • Kierownik Działu Sprzedaży, BEŁTOWSKI SP. Z O.O SP.K. (1999 – 2008)
    • Zarządzanie działem sprzedaży samochodów
    • Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
    • Wdrażanie procedur i standardów podnoszących efektywność
    • Realizacja działań marketingowych
  • Sprzedawca samochodów, BEŁTOWSKI SP. Z O.O SP.K. (1998 – 1999)
    • Kompleksowa obsługa Klientów w zakresie sprzedaży samochodów