Paulina Gucka
RMP Project Manager w RMP Polska
Konsultant, Coach, Trener
- World Institute for Action Learning – CALC Action Learning Coach
- Instytut Komunikacji i Rozwoju Mukoid – studia zawodowe – Coaching (certyfikacja International Coach Federation)
- School of Form – studia podyplomowe – Projektowanie Usług
- Uniwersytet im. A. Mickiewicza – studia magisterskie – Filologia Romańska
- obsługi klienta
- warehouse i e-commerce
- produkcji (materiały budowlane)
- kreowania innowacji
- rozwoju pracowników
- outsourcing/SSC/BPO
- telekomunikacyjna
- turystyczna (linie lotnicze, biura podróży)
Ekspert ds. Rozwoju Pracowników, ROCKWOOL Polska (2018 – obecnie)
Projektowanie i koordynowanie programów rozwojowych dla sukcesorów, talentów i menedżerów skupione na rozwoju kompetencji przyszłości
Konsultowanie i praca nad rozwojem osób podlegających bezpośrednio pod Zarząd
Wsparcie zespołów w pracy nad komunikacją i rozwiązaniami biznesowymi za pomocą Action Learning
Lider Innowacji, arvato Bertelsmann (2017 – 2018)
Zapewnienie innowacyjności w rozwoju produktów i usług dla klientów
Generowanie i analiza informacji o potrzebach biznesowych klientów, monitoring rynku w zakresie trendów technologicznych
Koordynacja 12-osobowej grupy interdyscyplinarnej w zakresie wdrażania innowacyjności (w tym również Design Thinking)
Koordynator ds. Rozwoju Pracowników, arvat Bertelsmann (2015 – 2017)
Zarządzanie procesami rozwojowymi od badania potrzeb po ewaluację
Zarządzanie projektami HR (m.in. standaryzacja onboardingu, gra wdrożeniowa dla nowych pracowników)
Koordynator Jakości i Szkoleń (obszar obsługi klienta), arvato Bertelsmann (2005 – 2015)
Migracja procesów obsługi z centrum in-house klienta do arvato
Zarządzanie procesami jakościowymi i szkoleniami w contact center (zespoły 60-350 osób dla klientów polsko- i obcojęzycznych) na poziomie wymaganym w kontrakcie
Wdrożenia systemów badania satysfakcji klienta z obsługi